دارا دانشآموز خوب و با ادبی است! تکلیف ریاضی دیشب دارا مربوط به مقایسهی اعداد و آشنایی با عملگرهای «$<$» و «$>$» بود. در برگهی پرسشنامه، جایگشتی از اعداد $1$ تا $n$ را در یک خط داده بودند تا بین هر دو عدد متوالی، علامت مناسب ($<$ یا $>$) را بنویسد.
دارا جوابهای درست را (که شامل $n-1$ علامتِ $<$ و $>$ بود) در برگهی پاسخنامه نوشت و تنها این برگه را با خود به مدرسه آورد. آقا معلّم با دیدن پاسخنامهی دارا گفت که بررسی درستی پاسخهای دارا به این شکل سخت است و عددهای پرسشنامه را هم بین علامتها بنویسد. دارا به پرسشنامه و اعداد آن دسترسی ندارد ولی با روند تصحیح آقا معلم خوب آشنا است. او میداند آقا معلم تنها درستی رابطهها و ظاهر کلی عددها (این که عددها جایگشتی از اعداد $1$ تا $n$ هستند) را نگاه میکند ولی اعداد پاسخنامه را با جایگشت پرسشنامه تطبیق نمیدهد.
پس کافی است دارا یک جایگشت (بالطبع بدون اعداد تکراری) از اعداد $1$ تا $n$ را بین $n-1$ علامتِ پاسخنامه (و قبل از اوّلین و بعد از آخرین علامت) طوری بنویسد که تمامی رابطههای «$<$» و «$>$» برقرار بماند. از تکلیفهای دارا مشخص است که برای پیدا کردن این جایگشت نیاز به کمک دارد.
برنامهای بنویسید که جایگشت مورد نیاز دارا را برای او پیدا کند.
در تنها سطر خروجی، $n$ عدد با یک فاصله از هم بنویسید که جایگشتی از اعداد $1$ تا $n$ است و دارای شرایط گفتهشده در مسئله باشد.