همانطور که میدانید مهرهی سرباز در شطرنج دو نوع حرکت میتواند انجام دهد. یکی این که اگر هیچ مهرهای روبرویش نباشد، میتواند یک خانه به جلو برود. و دیگری این که اگر یک مهرهی حریف در یکی از خانههای جلوسمتراست یا جلوسمتچپ آن باشد، میتواند مهرهی حریف را زده و جای آن مهره را بگیرد.
علی به یک نوع شطرنج خاص علاقه دارد که در آن مهرهی سرباز میتواند به درجهی سرهنگی برسد. اگر یک سرباز به درجهی سرهنگی برسد، بقیهی مهرهها از شدت تعجّب از حرکت باز میایستند و تنها مهرهای که میتواند حرکت کند، مهرهی سرهنگ است و این مهره هم میتواند به تعداد دلخواه حرکت کند. در ضمن علی دوست دارد برای بازی اندازهی صفحهی شطرنج و تعداد مهرههای هر کدام از بازیکنان را خودش تعیین کند.
دیروز در حالی که علی داشت با یکی از دوستانش شطرنج مورد علاقهاش را بازی میکرد، ناگهان یکی از سربازهایش به درجهی سرهنگی نائل آمد. حالا علی میخواهد سرهنگ خود را به یک خانهی مشخص از صفحهی شطرنج ببرد.
شما باید برنامهای بنویسید که با گرفتن وضعیت بازی بگوید که آیا علی میتواند این مهم را به انجام برساند یا خیر.
توجه کنید که جهت حرکت سرهنگ به سمت بالای صفحه ($y$ بیشتر) است.
int
باشند.