خانواده سلطنتی خیالستان از سه عضو اصلی تشکیل شده است: شاه، ملکه، و شاهزاده. شاه به اعداد بزرگ و برخلاف او ملکه به اعداد کوچک علاقمند است. همچنین شاهزاده که به تازگی با المپیاد کامپیوتر آشنا شده، به عملگر xor توجه ویژهای دارد.
وزیر خیالستان فردی چاپلوس است و بازیای طراحی کرده تا شاهزاده را سرگرم کند. در این بازی آرایه $a$ به طول $n$ داده میشود. شاهزاده باید بازهای از آرایه را انتخاب کند که امتیاز آن بیشینه ممکن باشد. امتیاز بازه $[l, r]$ از رابطه $$Score(l, r) = \max_{l \leq i \leq r} a_i \oplus \min_{l \leq j \leq r} a_j$$
که $a_i$ عضو $i$ ام آرایه و $\oplus$ معلگر xor است، بدست میآید. به بیانی دیگر، امتیاز یک بازه از آرایه برابر xor عضو بیشینه و کمینهی بازه است.
شاهزاده از شما میخواهد برایش بیشترین امتیاز ممکنی که میتواند به دست بیاورد را پیدا کنید تا لیاقتش را برای جانشینی پدرش ثابت کند.
در خط اول ورودی عدد صحیح
$n$
داده میشود.
در خط بعدی
$n$
عدد
صحیح نامنفی
$a_1, a_2, \ldots, a_n$
بهترتیب میآیند که آرایه را نشان میدهند.
در تنها خط خروجی یک عدد صحیح چاپ کنید که بیشترین امتیازی است که شاهزاده میتواند به دست بیاورد.
ورودی نمونه | خروجی نمونه |
---|---|
5 1 5 8 4 7 | 13 |