مِـمُـل یک شخصیت کوچولو و محبوب کارتونی است ( شاید شما یادتون نیاد!). یکروز صبح، مِـمُـل میخواست به خانهی دخترمهربان( شخصیت محبوبِ مِـمُـل) برود؛ اما در میانهی راه متوجه شد که بارانِ شبِ گذشته، رودخانهای به عرض $d$ واحد را در مسیر همیشگیاش بهوجود آورده است. برای راحتی کار، رودخانه را یک بازهی باز روی محور $x$ها (افقی) بگیرید که از نقطه صفر (جایی که مِـمُـل هست) تا نقطهی $d$ روی محور را پوشانده است.
خوشبختانه در این رودخانه $n$ عدد سنگِ ریز و محکم در فاصلههای $s_1$ تا $s_n$ از لبهی رودخانه (نقطههای $s_1$ تا $s_n$ محور $x$ها) قرار دارند. همچنین $m$ قورباغهی چاق نیز در نقاط $f_1$ تا $f_m$ قرار گرفتهاند.
پس از کمی جستوجو، برای عبور از این رودخانه، مِـمُـل یک تکه چوب دراز بهطول $k$ پیدا کرد. میدانیم با استفاده از این چوب و سنگهایی که درون رودخانه وجود دارند، اگر مِـمُـل در نقطهی $x$ باشد و یک سنگ در فاصلهی $t$ از آن نقطه قرار داشته باشد و $t \le k$، آنوقت مِـمُـل میتواند چوباش را دراز کرده و روی سنگ بگذارد و با حرکتی شبیه قهرمانهای پرش با نیزه (ولی بهجای از صفر تا ۹۰ درجه، از صفر تا ۱۸۰ درجه!) به نقطهای با فاصلهی $2t$ از $x$، در راستای سنگ برود. یعنی اگر سنگ جلوی (سمت راست) $x$ بود (نقطهی $x+t$) در آنصورت مِـمُـل میتواند به نقطهی $x+2t$ برود و اگر سنگ سمت چپ $x$ بود (نقطهی $x-t$) در آنصورت مِـمُـل بهخانهی $x-2t$ میرود.
توجه کنید که چون سنگها بهشدت لغزنده هستند، مِـمُـل فقط میتواند روی قورباغهها و زمین بایستد! همچنین چون چوب خیلی سنگین است، مِـمُـل نمیتواند روی زمین (از نقطهی صفر به سمت چپ) راه برود، اما میتواند با چند پرش رفت و برگشت در نقطهای عقبتر از نقطهی اوّلیهاش (مثلاً $-2$) قرار بگیرد. و نیز میدانیم فقط سنگها (و نه زمین) میتوانند به عنوان تکیهگاه (مرکز) پرش قرار بگیرند) چون نوک چوب تیز است، در زمین نرم و نیز بدن قورباغهها (اوووچ!) فرو میرود!).
هدف نهایی مِـمُـل نیز قرار گرفتن در نقاط $d$ یا جلوتر از آن (بیشتر از $d$) است که در آنصورت چوب را رها کرده و بهسمت خانهی دختر مهربان میدود. اما از آنجا که هر پرش (با چوب، بهمثابه نیزه!) برای مِـمُـل، یک دقیقه طول میکشد، مِـمُـل میخواهد در کمترین زمان ممکن از رودخانه عبور کند. به مِـمُـل کمک کنید و برنامهای بنویسید که با خواندن $d$، تعداد و محل سنگها و قورباغهها و نهایتاً طول چوبش ($k$) مشخّص کند که مِـمُـل حداقل پس از چند دقیقه به آنطرف رودخانه میرسد.
در صورتی که مِـمُـل میتواند بالاخره از رودخانه عبور کند، در یک سطر کمترین تعداد پرش لازم را بنویسید. در غیر اینصورت اگر هرگز مِـمُـل نمیتواند به نقطهی $d$ یا نقاط جلوتر از آن برسد، در تنها سطر خروجی عبارت No Solution (دقیقاً با N و S بزرگ) را بنویسید.