فهرست مندرجات

Graph

گرافی جهت‌دار و بدون‌دور داریم که روی برخی از رئوسش تعدادی مهره قرار دارد. خیکوله و خیکولا روی این گراف به شکل زیر بازی می کنند:

به عبارت دیگر، در هر مرحله، در صورتی که یکی از مهره‌ها روی راسی قرار داشته باشد که هیچ یال خروجی ندارد، کسی که نوبت اوست می‌بازد، در غیر این صورت، آن فرد باید همه‌ی مهره‌ها را یک یال حرکت بدهد. ‎ شما باید برنامه‌ای بنویسید که با گرفتن وضعیت اولیه بازی، با فرض اینکه هر دو بازیکن به شکل بهینه بازی می‌کنند، برنده‌ی بازی را مشخص کند. ‎

ورودی

خروجی

‎ در خروجی به‌ازای هر سناریو در یک خط یکی از دو عدد ‎$1$‎ یا ‎$2$‎ را چاپ کنید. در صورتی که نفر اول برنده‌ی بازی است، عدد یک و در غیر این صورت عدد دو را چاپ کنید.

محدودیت‌ها

ورودی و خروجی نمونه

ورودی نمونه خروجی نمونه
2 1 1‎
1‎
1 2‎
3 2 1‎
1‎
1 2‎
2 3‎
3 2 2‎
1 2‎
1 2
2 3‎
3 2 2‎
1 2‎
1 3‎
2 3‎
3 3 1‎
1‎
1 2‎
1 3‎
2 3‎
1
2
1
1
1