نقطه٬ خط٬ ناحیه

هابیل و قابیل با هم یک بازی عجیب می‌کنند. آن‌ها ابتدا $n$ نقطه روی صفحه رسم میکنند و نقطه‌ها را طوری با $n$ خط (نه لزوماً راست) به هم وصل می‌کنند که هیچ دو خط هم‌دیگر را قطع نکنند (مگر در سرهایشان) و یک دور به وجود آید که از همه‌ی نقاط دقیقاً یک‌ بار عبور کند. شکل رو‌به‌رو مثالی را برای $n= ۱۰$ نشان می‌دهد.

هابیل بازی را شروع می‌کند. هر بازی‌کن در نوبت خودش باید یکی از دو حرکت زیر را انجام دهد:

شکل مقابل حرکت‌هایی قابل‌قبول را برای صحنه‌ای از بازی نشان می‌دهد.

کسی که نتواند حرکتی انجام دهد بازنده‌ی بازی است.

برای چه $n$هایی٬ قابیل می‌تواند طوری بازی کند که حتماً برنده‌ی بازی شود؟ ادعای خود را اثبات کنید.